Wintertijd!

Het is volop winter in Nederland en zelfs de natuur laat af en toe even zijn mooie winterkant zien.

Ik hou er van :-)



Mooi toch!?

Momenteel ben ik weer heel veel aan het wandelen met de hond, dit deed ik voorheen ook al veel maar sinds we in de stad zijn gaan wonen en we 2 kinderen thuis rond hebben lopen heb ik dat toch een beetje laten verslonzen.

Buiten het hoogseizoen mag op heel veel plekken lekker wandelen met de hond, helaas is het hoogseizoen van 1 april tot 1 oktober... dus maak ik daar dankbaar gebruik van. En koning winter heeft me heel wat moois laten zien!


Ergens vind ik het dan jammer dat het maar zo kort zo koud is in Nederland, maar als ik dan de vogeltjes buiten hoor fluiten in de vroege ochtend dan verlang ik ook wel weer naar de lente.

Maar voor nu is het nog even winter en ook binnen maak ik daar dankbaar gebruik van.
Zo haakte ik zowel voor mijn dochter als mijn zoon een vest. Ook voor de dochter van een lieve vriendin ben ik bezig met een vestje. Het is en blijft een heerlijke bezigheid, het haken van vestjes.



Het vestje van mijn zoon heb ik nog niet op de foto kunnen zetten want hij wilde hem graag gelijk aan :-) Dankbaar toch!

Ook zo zin in de handwerkbeurs?? Ik ga zaterdag met een vriendin. Ik heb mijn verjaardagsgeld bewaard en ik weet zeker dat ik dat heel goed kan besteden. Zo ben ik heel benieuwd naar het nieuwe boek van Mooi van draad. Ik heb al een aantal mooie dingen voorbij zien komen en dat smaakt naar meer! Het is de grootste handwerkbeurs van de Benelux, zin in!!




Reacties