Met liefde gedragen

Ik haakte voor mijn lieve nichtje dit vestje




En ja dit is al het tweede vest dat ik voor haar haken mag. 
Vorig jaar maakte ik dit roze vest voor haar.


Ik heb het patroon van Wolplein, daar staat het patroon tot maat 86 uitgeschreven. Vorig jaar heb ik deze al omgezet in maat 92 en je raadt het al dit jaar mocht ie weer groter, dit keer in maat 104.

Ik gebruik voor dit vest Drops Paris garen, ik vind dit hele fijne garen om mee te haken en het blijft heel mooi van kleur en in model na het wassen.


Mijn dochter heeft zelf ook zo'n mooi vest  die heb ik overigens met andere garen gemaakt en de maat valt dan wel iets anders uit dus dat is wel iets waar je goed rekening mee moet houden. Maar ze heeft er net als ik veel plezier van :-)








Reacties

Een reactie posten