en weer een hele tijd niks van mij gehoord!



 Daar ben ik dan weer, wat was ik stil!
Helaas begaf onze laptop het en heb ik niks kunnen plaatsen.
Wel is mijn Miepenzo pagina op facebook gewoon gevuld met foto's en berichtjes.
Ik heb dus zeker niet stil gezeten, juist niet! Want bloggen neemt tijd in en die heb ik nu goed kunnen gebruiken voor al mijn projecten!

Het is te veel om het allemaal in één bericht te plaatsen en moet dus nu kiezen wat ik vandaag aan jullie wil laten zien....

Vandaag wil ik jullie mijn vestjes laten zien die ik de afgelopen tijd heb gehaakt.
Het patroon is Wolplein. Ik vind het voor een meisje toch wel het leukst en ik heb er ook al verscheidene meisjes blij mee kunnen maken!

Er volgen er vast nog meer! Heb je trouwens de zomer variant van dit vestje ook gezien?








Reacties